c347fc98 Sweets of Life: O fuga la DM 2

marți, 3 septembrie 2013

O fuga la DM 2

O fuga la DM 2


Of, cred ca sunt dependenta de magazinul asta. Si de data asta (ca de fiecare data!!!) nu am luat decat cele necesare. Asa ca:
  • Apa de gura mentolata DONTODENT, marca DM - nu pot sa spun ca ma omor dupa ea, insa e ok. Pare mai degraba, apa indulcita cu zahar si aroma de menta! Nu vad sa faca ceva, dar am vrut sa o incerc!
  • DeoSpray BALEA Dark Glamour - nu stiu al cate-lea spray marca BALEA e. Un lucru e sigur insa, nu persista asa tare ca celelalte. Dupa vreo 6 ore simteam un miros intepator. E util insa daca nu aveti ceva ce implica multa actiune. Pret 4,99 lei.
  • Pila pentru calcaie BALEA - o parte este destul de rugoasa, iar o parte este fina, pentru a netezi pielea. Este super. A fost cred, 6 lei.
  • Crema demachiant/Masca BALEA 2 in 1, cu aroma de capsuni - am luat-o in urma unui review la   exfoliantul BALEA pe blogul Jolie. E foarte bun, insa eu am luat varinata mini la 3,00 lei. Nu stiam daca imi va fi buna. Eu o folosesc pe post de masca. O sa fac si un review la ea.
  • O pereche de lumanari parfumate in forma si cu aroma de trandafiri.
  • O pereche de cercei ce imi aduc aminte de plaja. Au fost ieftini, 7 lei.

Voi ce ati mai cumparat in ultima vreme?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu