c347fc98 Sweets of Life: Zilele MONTEORULUI

duminică, 7 iulie 2013

Zilele MONTEORULUI

Zilele MONTEORULUI


Am avut placerea zilele acestea sa petrec cateva clipe minunatae la Sarata Monteoru. Editia a IV-a s-a desfasurat in perioada 5-7 iulie 2013 cu bucurii pentru copii, cei mari dar si pentru animale.
Pentru cateva zile am avut ocazia sa vizitam Conacul Monteoru, faimos pentru maretia si frumusetea englezeasca, dar si Parcul Dendologic. Racoare, liniste, miros de gratar, ca doar suntem la festival...intr-un cuvant, distractie.

Si daca tot suntem la Sarata, sa spun cu draga inima ca nu am putut sa plec fara sa vizitez si alte obiective turistice: Crucea, Schitul Negoita (am umblat dupa el de am innebunit! Deh, indicatoare turistice nu exista!), Lacul Verde, Mina de Petrol. Superb. Va las mai jos o galerie foto sa se bucure si ochii vostri de maretiile naturii si mana omului.
Daca Festivalul a inceput timid cu un targ de produse traditionale (care a continuat pe toata perioada), spre final, echitatia condusa de Denis Stefan si focul de artificii au facut deliciul amatorilor de distractie. 









Felicit initiativa comunitatii locale Merei si a Primariei si Prefecturii Judetului Buzau pentru modul in care au realizat dar si pentru faptul ca au lasat micii mestesugari locali sa-si dezvolte afacerile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu