c347fc98 Sweets of Life: VENUS SATIN CARE

vineri, 12 iulie 2013

VENUS SATIN CARE

VENUS SATIN CARE


Salut, dragelor. Am o raceala cumplita, nu mai pot vorbi, dar cu toate astea, trebuie sa va povestesc despre gelul meu de ras de la Gillette. Va povesteam zilele trecute cat de bun e.
Poate o sa spuneti ca voi nu va epilati cu lama, ori ca folositi asa ceva! Ei bine, nici eu. Doar cand ma grabesc foarte, foarte tare.
Metoda mea nr. 1 consta in epilarea cu ceara. Ma tot bate un gand sa o incerc si pe cea cu IPL, dar lipsa de timp....Anyway, fiindca e vara, si toate ne dorim niste picioare de balerina (daca se poate si lungi!), si fiindca nu pot astepta suficient sa creasca firul de par, m-am hotarat sa incerc un gel de ras. Si GILLETTE si-a facut simtita prezenta destul de bine, dat fiind faptul ca atunci cand e nevoie, folosesc cu succes.

Am incercat SATIN CARE de la ei. E bun. Foarte bun. Nu irita pielea, nu lasa senzatia aia de uscaciune dupa epilat, chiar pot spune ca, fata de epilatul clasic cu lama, cu acest gel de ras, este nevoie de aprox. 3 zile ca sa simti firul de par din nou.

Ca pret variaza intre 11-16 RON. Am mai vazut si alte sortimente, dar cred ca oricum o voi termina destul de greu (nu trebuie sa pui foarte multa, agiti inainte de folosire si aplici cam cat o nuca) pe asta, asa ca, pana la noi pareri, va invit sa o testati si sa reveniti cu pareri despre ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu