c347fc98 Sweets of Life: PINK BOX IUNIE

luni, 8 iulie 2013

PINK BOX IUNIE

PINK BOX IUNIE


Inainte de toate vreau sa va urez un inceput de saptamana lejer, racoros si cu multe zambete. In alta ordine de idei, am primit zilele trecute PINK BOX-ul aferent lunii iunie. Off, sa scriu, sa nu scriu....cam asa stau lucrurile. Deci, sa spun despe PINK BOX.

Multumesc dragelor de la PINK care s-au gandit sa ne lase sa asteptam o luna  ca sa primim niste produse, cum sa zic....specifice verii. 

Dupa cum vedeti am primit urmatoarele (de la stanga la dreapta):
Ulei de Dus Sabon Jasmine cu uleiuri esentiale de avocado, jojoba, masline si germeni de grau. Miroase divin, se duce repede de pe piele si pastreaza o senzatie de catifelare. Pret: 28 lei
Gel de dus crema Elmiplant - produs bun, am mai zis despre el, merita banii. Varianta mini. Pret: 9.5 lei
Crema pentru picioare Himalaya Herbals - miroase suav, nu lasa pielea picioarelor unsuroasa. Varianta mini. Pret: 12.5 lei
Gel contur pentru ochi AquaPRECIS de la URIAGE - inca nu l-am incercat. Varianta mini. Pret: 68 lei
Deodorant spray B.U - miroase bine. Personal, nu persista mai mult de 3-4 ore. Varianta mini. Pret: 9.5 lei
Sapun antibacterian TOUCH cu violete - inca nu l-am folosit, dar miroase demential. Varianta full. Pret: 3 lei

Per total e ok, ca de fiecare data marca PINKBOX, insa de data asta ma steptam la altceva mai "varatec" sa spun. Ma asteptam sincer la produse cu specific pentru vara, o lotiune dupa plaja, un ulei bronzant, sau macar ceva de genul. La urma urmei, este vara, avem nevoie de asa ceva.

PINK BOX - faceti-mi vara pink!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu