c347fc98 Sweets of Life: SYOSS SHINE BOOST

marți, 11 iunie 2013

SYOSS SHINE BOOST

SYOSS SHINE BOOST


De mult vroiam sa va prezin ceva bun pentru stralucirea parului nostru. SYOSS SHINE BOOST, un balsam, lotiune, tratament cum vreti voi sa-i spuneti ce confera stralucire parului.




De la prima aplicare, parul meu a devenit mai matasos si mai stralucitor si culmea, chiar a rezistat mai mult la spalare. Il folosesc de aproximativ 3 saptamani, timp in care nu am simtit nevoia sa folosesc alt produs, in afara de balsam, pentru ingrijirea parului.

Pot spune ca dupa aceasta perioada, parul meu si-a recapatat luciul pe care l-a avut acum ceva vreme si nu mi se mai incurca atat de repede firele de par (poate fi si de la balsam!).

E de ajuns sa pulverizati o data pe podoaba capilara si aveti un par matasos si lucios. Nu va ganditi acuma la luciul acela facut de geluri sau mai stiu eu ce, doar la un luciu natural pe care fiecare dintre noi ar trebui sa il aiba.

Ca pret, variaza undeva intre 19-22 RON, vine cu pulverizator/spray si are 200 ml.
Daca vrei un luciu minunat pe par, recomand cu drag SYOSS SHINE BOOST!

PS: trebuie sa invat sa fac niste poze mai bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu