c347fc98 Sweets of Life: Crema perfecta pentru matifiere- SEAWEED

sâmbătă, 1 iunie 2013

Crema perfecta pentru matifiere- SEAWEED

Crema perfecta pentru matifiere- SEAWEED


Zilele astea tot colindam diverse magazine pentru a mai lua ceva cosmetice, ale mele se cam termina. Si cum eram hotarata sa mai incerc si altceva decat La Roche Posay pentru matifiere, m-am hotarat sa intru la The Body Shop.
Nu, n-am citit nici o parere inainte, am zis sa o incerc si gata. Am luat insa varianta mini-size, nu neaparat din cauza banilor, ci doar ca nu stiam daca va fi sau nu buna.
Si nu e buna, e extraordinar de buna.


Ce contine: alge marine brune din Irlanda si vitamina E
Ce face: O crema hidratanta ce patrunde rapid in piele, nu blochează porii si nu contine grasimi. Tine sub control excesul de sebum si aspectul lucios al pielii, in timp ce hidrateaza in special zonele care necesita hidratare, oferind echilibru pe durata intregii zile. Lasa pielea revigorata, catifelata si supla, cu aspect sanatos, fara luciu.
Potrivita pentru: ten gras
Mod de folosire: Dupa curatare si tonifiere, se aplica pe fata si decolteu, pana cand crema intra in piele. De mentionat ca este o crema de zi!
Parerea mea: din prima clipa cand o utilizezi, pielea ramane hidratata, fara pic de sebum. Matifiaza pe toata perioada zilei (ma refer la un program de munca de 12 ore), nu am fost nevoita sa folosesc servetele umede sau pudra. Mentionez ca are un miros destul de subtil, cu o consistenta cremoasa, textura fina, se absoarbe foarte usor in piele. Trebuie sa spun ca pentru mine reprezinta o baza de machiaj foarte buna. Nici pretul nu este foarte rau, tinand cont ca am tot incercat diverse creme matifiante. As achizitiona-o in varianta full size. Merita!
Ce nu mi-a placut: cutiuta, fie ea mini size, ori full size. Mi se pare cam neigienica, poate fiind invatata cu dozator. Nu are SPF, deci este un minus destul de mare.
Pret: varianta mini-size 15 RON, full size - 50ml, 57 RON

Se poate achizitiona din magazinele The Body Shop sau de pe site,  http://www.thebodyshop.ro/produse/skin-care/seaweed/32650m.htm




Un comentariu:

  1. Nici nu iti vine sa crezi cat de curioasa m-ai facut dar incerc sa ma tin pe uleiuri, cu inca cateva prouse de genul cred, insa ca tentativa mea o sa esueze.

    RăspundețiȘtergere