c347fc98 Sweets of Life: La multi ani 2015!

miercuri, 31 decembrie 2014

La multi ani 2015!

Iata ca se apropie cu pasi repezi si 2015. Anul trecut ma gandeam ce an voi avea, cum va fi 2014 fata de anul trecut. Si iata ca am realizat ceva! In primul rand ma bucur de blogul meu, care, desi nu am scris atat de mult cat as fi vrut, mi-a adus o sumedenie de bucurii. Am invatat multe intr-ale blogului, am realizat ca mai importante sunt adevarul si comunicarea cu ceilalti bloggeri. Mi-ar fi placut, asa cum am mai zis, sa scriu mai mult, sa ma implic in mai multe proiecte insa sper ca 2015 va fi mai de succes din punctul asta de vedere.
Pe plan personal, anul 2014 mi-a adus un bebe (bine, e inca in burtica), o sarcina minunata de care ma bucur extraordinar de mult. O sarcina usoara, fara probleme si un baietel ce doreste sa va intampine in 2015! La fel, anul 2014 a venit cu casuta mult dorita si o alta serie de impliniri personale.
Din punct de vedere profesional, am un job bun, stabil, sper sa imi dezvolt afacerea si mai bine in anul care urmeaza si aptitudinile mele sa creasca.

Asa ca nu pot sa va doresc decat bine, fericire si liniste. Bloggeritelor, va doresc bloguri minunate, pline de entuziasm si sa ne vedem cu bine si in 2015.

Va invit asadar, sa savurati un tort cu trufe pregatit de mine pentru Revelion. Petrecere frumoasa alaturi de cei dragi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu