c347fc98 Sweets of Life: Concurs si blog nou

luni, 5 ianuarie 2015

Concurs si blog nou

Buna dimineata si bine v-am regasit in anul 2015!
Azi nu o sa va prezint nici un produs, nici o carte, insa va voi prezenta un ...blog. Culinar, de data asta!
Da, fata de anul trecut lista mea pe 2015 e putin mai scurta, planurile sunt mai putine insa mai greu de realizat. Unele sper ca le voi duce la bun sfarsit cu ajutorul vostru. Asadar, unul din punctele de pe lista il reprezinta un blog culinar, o idee mai veche care se pare ca reincepe sa prinda aripi de abia anul asta.
De ce blog culinar? Simplu: imi place mancarea buna. Imi place sa am parte de un rasfat culinar mereu. Nu sunt o gurmanda, insa apreciez ceva bun, apreciez estetica unei farfurii bine gatite si mai ales, gustul desavarsit la bucatelor preparate acasa si nu industrial.
Astfel, am lansat blogul My life in my kitchen, un blog despre dragostea mea pentru bucatarie si azi, cu o postare despre o prajitura delicioasa pe care va las sa o descoperiti.

Maine, blogul actual face 2 anisori, asa ca avem concurs! Va astept cu drag!

Ce planuri aveti pe 2015?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu