c347fc98 Sweets of Life: Crema hidratanta Spa Energy cu extract de caviar

marți, 20 ianuarie 2015

Crema hidratanta Spa Energy cu extract de caviar

Neata dragelor. Am absentat putin, stiu, dar sunt pe suta de metri cu bebe! Se pare ca e cam grabit asa ca mai profit si eu de timpul liber sa va mai arat cate ceva. 
In primul rand ma gandeam sa pun separat pe blog un meniu special pentru bebe si mamici? Ce spuneti, agreati ideea? Un fel de informatii si review-uri utile despre concepere, sarcina, nastere, alaptare si tot tacamul. Ati fi interesate de acest gen de informatii?
In al doilea rand, astazi vreau sa va prezint o crema de hidratare potrivita nu numai pentru sezonul rece ci si in toata rutina de ingrijire a tenului. Asadar, Crema de hidratare Spa Energy!
Vine frumos ambalata si sigilita intr-o cutiuta din carton destul de gros, are 50 ml si este in esenta, o crema de hidratare a tenului cu complex de caviar.
O utilizez de aproape o luna. Borcanelul frumos etansat contine o crema alba, densa, cu miros subtil si care se absoarbe imediat in piele. Eu o folosesc doar seara, inainte de culcare. 
Am remarcat o piele mai catifelata si hidratata dupa utilizare. Nu pot sa spun ca este "acea" crema ci pur si simplu mi se pare o crema mai hidratanta decat altele. 
Ce mi-a placut la ea:
- nu lasa tenul gras
- nu produce acea pelicula de ulei
- nu provoaca alergii
- nu provoaca cosuri/comedoane/puncte negre, etc
- lasa un ten perfect hidratat
- ai senzatia ca pielea respira chiar si dupa utilizarea unui strat generos de crema, poate datorita ingredientelor bio si a extractului de caviar

Pretul este de cca 7$, nu stiu sincer daca se gaseste si la noi, nu am cautat. Insa este o crema accesibila pentru o hidratare intensa, produs bulgaresc si cel putin la mine a fost excelenta. Recomand cu caldura pentru tenul uscat si pentru acele persoane care au nevoie de hidratare in orice moment al zilei.
Sincera sa fiu, nu ma asteptam sa faca mare lucru insa hidratarea promisa este mai mult decat ok.


Nu uitati de concursul 2 ani de blog. Astazi e ultima zi in care va puteti inscrie!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu