c347fc98 Sweets of Life: Pick N Dazzle - Sampon Linfa-Age de la Bottega di LungaVita

joi, 8 ianuarie 2015

Pick N Dazzle - Sampon Linfa-Age de la Bottega di LungaVita

Buna dimineata! Pe gerul asta de afara eu va propun un rasfat, de data asta, pentru podoaba noastra capilara. Vreau sa va povestesc astazi despre un produs nou pentru mine primit prin cutiuta de la Pick N Dazzle. Este vorba despre Samponul Delicat cu utilizare frecventa Linfa-Age de la Bottega di LungaVita.

L-am folosit frecvent, asa cum scrie si pe el si pot spune ca este unul dintre cele mai bune produse de spalat parul. Nu ingrasa, nu usuca, nu lasa parul incurcat si mai ales, mirosul este unul natural, de plante. Cel putin, asa mi se pare mie.

Vine ambalat intr-o cutiuta delicata, cu prospect si reclama, are 250 ml iar flaconul este dintr-un plastic usor dur. Culoarea este galbuie si are consistenta mierii lichide ( poate de asta imi si place asa mult). La prima samponare, parul ramane curat. Spuma nu este in exces (urasc sampoanele care necesita clatire in exces de la spuma) si nici nu este nevoie de o cantitate de sampon extraordinar de multa. 

Nu pot sa ii gasesc vreun minus, pur si simplu imi place prea mult. Astfel, ma conving ca prima mea cutiuta Pick N Dazzle si-a meritat fiecare banut iar alegerea a fost printre cele mai bune. Nu l-am cerut, nu l-am cautat, nici macar nu stiam de existenta lui, insa samponul asta a facut diferenta in parul meu. 
Da, am terminat deja sticla de sampon, insa fara nici un regret, poate doar acela ca mi-as mai fi dorit inca una, iar parul meu este matasos, cu un luciu extraordinar (nu am folosit absolut nici un produs de styling in timpul utilizarii samponului) si sanatos. Recomand Samponul Linfa-Age pentru o folosire frecventa la toate tipurile de par.
Astept cu nerabdare surprizele de luna asta de la Pick N Dazzle. Ma simt ca un copil care stie ca trebuie sa primeasca o jucarie noua si nu mai poate de emotie. Daca va place, este suficient sa va faceti cont la Pick N Dazzle, sa faceti un profil si mai apoi sa selectia tipul de cutie. Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu