c347fc98 Sweets of Life: Barielle, crema de intarire a unghiilor

luni, 12 ianuarie 2015

Barielle, crema de intarire a unghiilor

Dragelor, astazi vreau sa va povestesc tot despre un produs de la Pick N Dazzle. In ultima vreme se pare ca doar despre asta vorbesc. Azi insa, e randul lui Barielle, o crema de intarire a unghiilor. Nu ca as avea eu nevoie de unghii tari (imi ajung vitaminele din sarcina!), insa acest tratament, daca il pot numi asa, face rezistenta si cea mai jalnica unghie.

Produsul vine intr-un tubulet frumos ambalat, crema are culoare alba. Nu mi-am putut da seama foarte bine de miros, ma tot duce cu gandul la un parfum din acela ieftin din piata. Crema este destul de densa si se aplica foarte bine. Se absoarbe rapid masand unghiile si cuticulele zilnic. Ei bine eu am folosit-o doar o data pe saptamana si am remarcat urmatoarele:
- unghii mai tari si rezistente
- cuticule usor de indepartat
- unghii mai lucioase
- cresterea unghiilor mai rapide

Poat o sa spuneti ca orice tratament de unghii face asta! Da, dar nu trebuie sa folosesc periute ori sa stau cu manusi si alte cele pe maini. E suficient un strop de crema, un masaj usor si gata, unghiile noastre arata perfect. Pentru mine, este produsul ideal pe care il voi folosi si dupa nastere pentru unghii perfecte. Ce parere aveti, voi folositi produse de intarire pentru unghii?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu