c347fc98 Sweets of Life: Pick N Dazzle - darul meu de Craciun

miercuri, 17 decembrie 2014

Pick N Dazzle - darul meu de Craciun

De duminica tot tin sa scriu postarea asta, dar pur si simplu au aparut atat de multe lucruri in peisaj incat am amanat pana azi. Voiam sa va povestesc de cel mai frumos cadou de Craciun, Pick N Dazzle!
Este cutia perfecta pentru orice femeie, mai ales acum in prag de sarbatori. Da, anul asta nu imi doresc atat de multe lucruri, decat o sarcina usoara si un bebe sanatos.
Si cum nu imi vine sa mai dau iama prin magazine, desi ador cumparaturile de sarbatori, am ales sa testez ceva minunat, cutiuta Pick N Dazzle. Dar sa va povestesc mai pe larg.

La Pick N Dazzle, produsele sunt achizitionate direct de la producatori din tari precum Franta, Italia, Spania, UK, Olanda. Nu stiu daca le regasim prin Romania, adevarul este ca nu am cautat prea mult.
Ce este interesant la Pick N Dazzle fata de celelalte cutii de beauty, este faptul ca iti creezi prima data un Beauty Profile si in functie de preferintele si trasaturile tale, primesti o cutiuta pe placul tau. 
De ce este interesant? Pentru ca nu primesti niciodata aceleasi lucruri, pentru ca mereu ai parte de produse placute tie si de care chiar ai nevoie. 
Cutia vine frumos ambalata, chiar si sigilitata, astfel stii sigur ca nimeni nu si-a bagat nasul pe acolo. Contine 4 - 5 produse full size si doua mostre. Dupa fiecare comanda poti sa dai feedback, astfel ca la urmatoarea cutie primita se va tine cont de ceea ce doresti. Mi se pare extraordinar acest lucru.

Pick N Dazzle este un serviciu de beauty personalizat, care ofera produse pe 3 categorii diferite de pret.
Categoriile de produse sunt urmatoarele:
1. Sleek Picks [Essentials] – 79 RON/luna la serviciul pe 6 luni. Cutia contine produse basic de ingrijire, si in general este achizitionata de persoanele care vor sa testeze serviciul PND.
2. Dazzling Picks [Glossy Products]159 RON/luna la serviciul pe 6 luni. Contine produse de beauty de cu o calitate mai superioara celor de pe piata in momentul actual.
3. Premium Picks [Luxury collection] – 239 RON/ luna la serviciul pe 6 luni. Sunt, evident, cele mai bune produse, majoritatea organice. Pretul lor recomandat variaza intre 80-120 lei fiecare.

Eu am ales Dazzling Picks, serviciul pe 6 luni si iata ce am primit.

M-a atras din prima cutia frumos sigiliata. Am crezut ca asta e tot. O desfac si gasesc produsele. Dar inauntrul ei, am gasit o alta cutiuta plina cu bunatati.

Am primit:
- Shampoo Linfa-Age  - sampon delicat cu utilizare precfventa
- Intensively Hydrating Crean Spa Energy - cu caviar complex
- Barielle Nail Strenghtener Cream
- Ruj Teez - o nuanta de rosu cum rar am vazut. E superba
- Nail Lacquer Teez
- mostre crema Bulgarian Rose si Bottega

Pot spune ca mi-au placut toate produsele, am inceput deja sa le testez si evident, voi reveni cu impresii.
Mi se pare un Beauty Box net superior celorlate testate de mine. Acum pot spune ca timp de 6 luni ma voi bucura ca un copil la primirea cutiutei personalizate. La urma urmei, asta imi place la Pick N Dazzle, ca este un serviciu personalizat  pentru femeile fabuloase. Asa ca multumesc Pick N Dazzle pentru aceasta cutie minunata de sarbatori.

PS: imi cer scuze pentru poze. Camera mea foto e stricata, asa ca am folosit telefonul din dotare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu