c347fc98 Sweets of Life: FunGadgets si Craciunul perfect

joi, 11 decembrie 2014

FunGadgets si Craciunul perfect

Ei bine, mare nebunie acum in goana cadourilor de Craciun. Anul asta prefer sa comand online si nu pentru ca nu imi place sa alerg prin magazine, sa simt frenezia Craciunului si a sarbatorilor de iarna, ci pentru ca prefer linistea si relaxarea. Ma tot gandeam ce as putea sa le iau prietenilor si rudelor cadou si sincera sa fiu, m-am cam saturat de banalele casete de cosmetice, carti ori obiecte de decor. Anul asta vreau ceva mai mult!
Am gasit pe Fungadgets.ro,  o multime de cadouri foarte interesante. Nu numai ca se potrivesc oricarui gust, dar cred ca sunt ceva mai chic si mai extravagante decat ce luam noi in fiecare an. 

Iata ce am ales ca si cadou pentru Craciun, nu pentru cineva special, ci pentru mine si sotul meu....asa, ca de casa noua! Ceasul Modern Antique, mi se pare un lucru pretentios si totodata delicat, fancy si vintage in acelasi timp. Ne-am dorit de multa vreme asa ceva, insa nu am gasit nimic pe gustul nostru, iar acest ceas vine perfect in living. Parca ne arata personalitatea noastra - puternica, echilibrata si exacta (asa cum zice sotul meu!)

Asa ca daca doriti idei spectaculoase de Craciun, FunGadgets este cheia dorintelor tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu