c347fc98 Sweets of Life: Vichy Dépilatoires crema depilatoare

miercuri, 27 noiembrie 2013

Vichy Dépilatoires crema depilatoare

Vichy Dépilatoires crema depilatoare


Nu am mai facut de multa vreme un review la produse cosmetice. Asa ca azi vreau sa va prezint Vichy crema depilatoare.

Ce spun ei: este special formulata pentru respectul pielii tale. Cu apa termala Vichy, utilizata pentru intarirea protectiei naturale a pielii si evitarea iritatiilor. Cu ulei de Amande, ales special pentru proprietatile sale nutritive si de emoliere. Parfum soft, foarte placut pe tot timpul aplicarii.
Ce spun eu: mi se pare o crema de epilare cam ca cea de la Veet. Mirosul nu mi se pare deloc placut, consistenta e ok, culoare alba. Eu am lasat-o sa actioneze cam 10 minute pe firele de par medii. Spatula cu care vine m-a ajutat la indepartarea firului de par. A epilat foarte bine, pielea mea ramanand neteda si fina. Chiar usor hidratata as putea spune. Mentionez ca nu am avut nevoie de vreo crema pe care sa o folosesc dupa. Uleiul mai sus mentionat ajuta chiar foarte bine. Spre deosebire de alte creme depilatoare, hidrateaza foarte bine si epilatul tine cam doua saptamani. Acum depinde si de timpul de crestere al firului de par.

Vine la tub de 150 ml, ambalat frumos intr-o cutie de carton, cu instructiuni si spatula. Pret: cca. 50 lei. O testez cam de o luna si pe brate si pe picioare. Nu produce iritatii, semn bun pentru mine, deci nota 9 (1 punct pentru miros) Voi ati folosit-o?

PS: scuzati, va rog laba pisicii mele. Dar ii plac ambalajele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu