c347fc98 Sweets of Life: Cercul magic al surorilor

miercuri, 27 noiembrie 2013

Cercul magic al surorilor

Cercul magic al surorilor


Avea trupul atat de firav si mic, incat aveai impresia daca nu cumva era un copil. Insa pe umerii ingramaditi, se revarsau pletele blonde si carliontate, atat de aurii ca aveai impresia ca ai o zana in fata ochilor. O cheama Ana. Ana-Maria cea puternica. Si este prietena mea cea mai buna. Daca citesti randurile astea (si stiu sigur ca le citesti!), o sa gasesti o marturisire la care poate nu te astepti.
Am vrut de multa vreme sa scriu aceste randuri insa ceva m-a oprit. Poate teama ca nu stiam cum sa astern pe hartie multumirile mele fata de tine ori poate imi lipsea curajul sa iti spun cat de mult insemni pentru mine. 
Noi doua ne cunoastem inca din copilarie. Ne stim toate nebuniile, inca ne amintim iesirile fara stirea parintilor, prima zi in clasa I (Doamne, ce pampoane mari aveam amandoua), primul an de facultate si as putea continua la nesfarsit cu amintirile. Ne-am avut una pe alta mai ceva ca propriile surori. Am plans una pe umarul celeilalte si ne-am imbarbatat la greu mai ceva ca niste barbati. 
Stiu ca se apropie sarbatorile de iarna si nu ne vom vedea anul acesta. Cred ca va fi primul an fara vizita de Craciun. Asa ca, vreau sa iti ofer un cadou. Ceva ce inseamna foarte mult pentru mine. Ceva ma face sa ma bucur in fiecare zi de prietenia ta nepretuita, de sfaturile tale (nu uit nici acum, cand pe patul de spital mi-ai spus cu asa patos: Soro, cand ma gandesc cati ani avem impreuna, cred ca o sa te vindec eu!)
http://www.luxurygifts.ro/sf-ioan-despre-cuvinte-colectia-citate-motivationale-cu-cristale-swarovski-u0088-128-clp

Am ales de pe LuxuryGifts.ro, un cadou pretios o figurina cu un citat nemaipomenit: "Cuvintele sunt cararile faptelor". Exact ca promisiunea noastra de a ramane prietene toata viata noastra. Si mai ales bufnita, care stii foarte bine, pentru noi reprezinta intelepciune si cunoastere.
Stiu ca nu iti plac cuvintele lungi, de altfel nici povestile siropoase, insa imi doresc sa ramai mereu asa: dreapta, obiectiva si cu simtul umorului. Imi doresc sa mai petrecem inca pe atatia ani impreuna si sa te am aproape la orice eveniment important din viata mea. Tu, sora, prietena si confidenta mea. Faptele tale s-au revarsat asupra vietii mele asa cum si gandurile mele s-au incununat cu puterea ta. Asemena citatului, cararile faptelor noastre vor fi mereu incrucisate. Ne completa una pe alta si astfel cream acel cerc magic al surorilor.

Sa ai un Craciun frumos draga mea si sa ne revedem cu bine! Multumesc ca esti alaturi de mine mereu!



Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu