c347fc98 Sweets of Life: Tinuta impecabila

miercuri, 20 noiembrie 2013

Tinuta impecabila

Tinuta impecabila


Din timpuri stravechi si pana in ziua de azi, hainele au avut o mare insemnatate in viata noastra. De la gulere dolofane, rochii cat mai dantelate si din matasuri cat mai fine, femeile au incercat mereu sa se infrumuseteze cu ajutorul hainelor. Se faceau eforturi considerabile in a aduce materiale cat mai sofisticate care sa impresioneze nobilimea. Croitorii erau bine iscutiti si uneori, greselile lor vestimentare se plateau ori prin decapitare ori prin crearea unui nou stil.
In ziua de azi, e greu de precizat daca vestimentatia reprezinta un lux ori o necesitate. Daca stam si analizam conditiile dure de munca si sudoarea celor din India ori China am putea spune si recunoaste vadit ca haina este acel lucru cu care sa iti acoperi corpul. Daca insa ne gandim la creatorii celebrii si modelele de pe catwalk, am putea fi tentati sa spunem ca haina este acel accesoriu la moda pe care trebuie sa il avem.
Pentru mine, o tinuta impecabila este reprezentata in primul rand de curatenie, apoi de hainele calcate perfect si de mirosul proaspat de curat. Urasc insa sa calc hainele, de oricare ar fi ele. 
Ani la rand am purtat uniforma. Si nu din aceea de gimnaziu, ci de serviciu. Acum, sunt obligata la tinuta smart-casul, usor eleganta. Asa ca am nevoie de haine curate si calcate. Si cum oare sa imi fac treaba mai usor daca nu cu un fier de calcat profesionist. Imi amintesc cu drag cand la generala, mama imi calca gulerele uniformei si mi le apreta. Le uram atat de mult! Cred ca multi copii care au trecut prin acea perioada, ma inteleg perfect. Si totusi, mama saraca de ea, cate lenjerii, cate uniforme, cate haine a calcat!

Azi, imi pot usura munca cu electrocasnice mici si mai ales cu fierul de calcat de aici.  Da, usureaza din plin treaba noastra, si parca calcatul rufelor merge mai usor cu el. Bosch, vine in intimpinarea noastra cu cel mai facil mod de a avea o tinuta impecabila. Este usor de manevrat, arata si bine, estetic vorbind, are un sistem anti calcar foarte eficient si tehnologie noua. Imi da incredere atunci cand doresc ca rufele mele sa arate bine, sa nu se vada sifonate deloc. Plus ca mai este si rosu!
O tinuta curata arata o personalitate puternica si ingrijita. Asa ca prefer ca familia mea, sa arate ireprosabil, cu hainele perfect calcate si curate. Pentru mine, o tinuta curata reprezinta o carte de vizita perfect vizuala.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu