c347fc98 Sweets of Life: Vine bebe!

luni, 14 iulie 2014

Vine bebe!

Ma tot tin de ceva vreme sa va dau o veste grozava. Am zis ca scriu joia trecuta despre ea, dar am avut atat de multe de facut incat efectiv, seara picam de somn. Fara prea multe cuvinte, caci sunt de prisos acum, va arat minunea noastra:
E mic, stiu, dar se va face mare:). Dupa indelungi rugaminti, dupa dezamagiri, se pare ca de abia anul asta trebuie sa ne bucuram de aceste clipe pline de emotie. Vine bebe la noi!
Nici nu stiti ce emotii am avut cand am auzit inimioara lui batand, sa simt ca mai e cineva acolo in mine. E un sentiment unic, va spun sincer si doar cine a trecut prin aceasta experienta stie.
Asadar, promit sa va scriu mereu despre sarcina mea, despre ce simte o femeie in acest timp dar si aspecte mai putin placute ale graviditatii.
Va pup cu drag si va doresc o saptamana grozava.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu