c347fc98 Sweets of Life: SVR Hydracid Peel

marți, 8 iulie 2014

SVR Hydracid Peel

Astazi vreau sa va povestesc despre unul din produsele mele favorite de peeling si anume SVR Hydracid Peel.
Produsul vine ambalat intr-o cutiuta cu instructiunile de rigoare si cu informatii detaliate despre acesta.
L-am mai utilizat acum ceva vreme si uitasem complet pana l-am intalnit din nou luna trecuta. Asadar, produsul se prezinta intr-un flacon din sticla de 15 ml, cu un continut alb, fluid, cu miros foarte subtil. 

SVR Hydracid Peel, asa cum ii spune si numele, este un peeling pentru fata si decolteu cu o concentratie mare de retinol si acid glicolic pur.  Este unul din putinele peeling-uri folosite de mine, care intr-adevar este foarte bun. Promite reinnoire celulara si actioneaza rapid asupra ridurilor.
Ei bine, se aplica dimineata si seara. Eu insa il aplic doar seara. Mi se pare suficient modul cum lucreaza pe timpul noptii. La prima utilizare ai avea impresia ca produsul inteapa, dar nu e deloc asa.
Personal, ii ofer nota 10+. Dupa o luna de utilizare, pot spune ca tenul meu arata mai tanar (sa nu va inchipuiti ca am riduri adanci ci doar de expresie, cele normale varstei mele), pielea este mai neteda si mai curata. 

Dupa o luna de utilizare, produsul mi se potriveste perfect, insa trebuie sa folosim o crema cu factor de protectie daca il folosim si dimineata. Mi-a placut foarte mult si modul de dozare, exact cat e nevoie. 
De ceva vreme insa, hormonii mei au luat-o razna si brusc, SVR Hydracid Peel pur si simplu nu mai merge. Am oprit folosirea lui si ma gandesc serios sa il ofer unei cititoare care are nevoie de el.
Per total, am fost foarte multumita de acest produs, insa cred ca anul acesta nu il voi mai folosi (va explic joi pe seara de ce). Este un produs care face ce spune si are si un pret raportat foarte bine la calitatea pe care o ofera.
Pretul lui de achizitie este de cca. 107 lei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu