c347fc98 Sweets of Life: Produse Apidermin Lejer

luni, 7 iulie 2014

Produse Apidermin Lejer

Pe la finalul lunii mai, primeam spre testare produsele Campaniei Apidermin Lejer. Si dupa o asa lunga perioada, revin si eu cu detalii.
Am primit Laptele demachiant lejer, Lotiunea tonica hidratanta, Cremele de zi si de noapte.
Lotiune tonica hidratanta
Este o lotiune asa cum ii spune si numele, lejera, hidratanta, calmeaza pielea si o lasa curata. Mi-a placut ambalajul, modul de dozare si mirosul specific produselor Apidermin. Se utilizeaza pe tenul normal sau mixt.
Lapte demachiant lejer

Da, este un lapte hidratant. Chiar hidrateaza. Are o formula usoara, o consistenta placuta si miros specific. Face parte din gama mea de produse cosmetice cu utilizare zilnica. mai am foarte putin si o termin. 
Crema regeneranta de zi Apidermin

Clar este o crema grasa. Mie nu mi s-a potrivit absolut deloc. Insa, crema a mers spre testare la mama mea, care nu numai ca a fost incantata de ea, dar si-a mai achizitionat inca una (prima se termina). Mi-a spus ca i-a oferit exact ce avea nevoie tenul ei: hidratare, calmare, prospetime si o senzatie de fresh.
Crema regeneranta de noapte Apidermin


La fel, testata de mama mea. Aceeasi reactie ca la crema de zi Apidermin. Ii place la nebunie gama Apidermin Lejer.

Prin urmare, gama Apidermin Lejer este foarte reusita. Nu numai pe ten normal sau mixt dar si ten uscat. Eu voi cumpara cu placere atat lotiunea cat si laptele demachiant. Multumesc Complex Apicol pentru sansa de a testa niste produse extraordinare. Sunteti minunati si imi pare rau ca vin atat de tarziu cu review asupra lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu