c347fc98 Sweets of Life: Sampon Teo Botanical cu grapefruit si urzica

marți, 29 iulie 2014

Sampon Teo Botanical cu grapefruit si urzica

Imi cer scuze ca scriu din ce in ce mai rar, dar putinul meu timp, il dedic mai mult relaxarii de cand cu bebele. Vreau insa sa va povestesc despre un sampon descoperit recent (stiu ca exista de multa vreme pe piata). Este vorba de Samponul Teo Botanical.
Sampoanele Teo vin intr-o gama variata pentru diferite tipuri de par. Eu l-am incercat pe cel cu Grapefruit si urzica, pentru par gras.
Parerea mea: Nu o sa va povestesc ce contine, asta gasiti si voi (oricum nu este un sampon facut tocmai din ierburi!), insa o sa va spun cat de curat lasa parul, cat de frumos se simte dupa spalare. Nu mi-a venit sa cred ca un sampon ieftin poate avea acest efect asupra parului meu. Spuma este suficienta, mirosul este unul foarte fructat de grapefruit si racoritor in acelasi timp (de la urzica). Consistenta este lichida (cam ca un iaurt de baut) insa culoarea lui este verde (am ramas cumva tablou cand am vazut culoarea!). Parul meu a ramas foarte frumos, matasos si deloc incurcat. Mentionez ca am folosit si balsam. Scalpul nu s-a iritat absolut deloc. Per total ii dau nota 10 atat pentru cantitate, pentru ceea ce face dar si pentru ambalaj.
Pret: samponul vine intr-o cantitate destul de mare, 400 ml, costa 3,29 lei si cred ca il gasiti mai peste tot. 
Stiu ca este un sampon ieftin insa parul meu arata extraordinar de bine si cred cu tarie ca voi mai achizitiona si altceva din gama Teo. Voi ati incercat pana acum acest sampon?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu