c347fc98 Sweets of Life: I'm back!

luni, 7 iulie 2014

I'm back!

Parca ar fi trecut un car de ani de cand nu am mai scris pe blog. Imi era tare dor de voi.
S-au intamplat destul de multe de atunci, am terminat a doua facultate cu bine, am mai mobilat o camera din noua locuinta, am mai testat si cateva produse de care vreau sa va povestesc si...joi, vin cu cea mai importanta veste!
Vor exista cateva schimbari la design-ul blog-ului meu de luna asta, sper sa va placa si sa gasiti informatiile necesare aici. Astept sugestii, daca aveti.

Va tot povesteam de un concurs in luna iunie, insa nu am mai avut ocazia sa il fac. Sper din tot sufletul ca luna asta sa ma tin de cuvant si sa va incant cu ceva extraordinar.
Altfel spus, va doresc un inceput de saptamana minunat si daca sunteti in concediu, sa aveti parte de soare si relaxare.

Va pup!

PS: La multi ani de Ziua Americii, cu intarziere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu