c347fc98 Sweets of Life: Vichy Dercos - un par minunat

joi, 29 august 2013

Vichy Dercos - un par minunat

Vichy Dercos - un par minunat


Am primit aseara de la Alina Anghel, un sampon minunat, Vichy Dercos. Mi-l doream de multa vreme, dar mereu s-a ivit cate ceva si nu l-am mai cumparat. Ei bine, Alina a fost salvarea mea.

L-am si incercat, desi nu ar trebui sa imi dau cu parerea asa de repede. Insa, parul ramane asa matasos...exact ca in reclame.


Ce contine: Water, Sodium laureth sulfate, Coco-Betaine, Glycerin, Dimethicone, Cetyl Alcohol, Hydroxystearyl Cetyl Ether, Corbomer, CI19140/yellow 5, Citric Acid, 2-Oleamido-1, 3-Octadecanediol, PPG-5-Ceteth-20, Propylene Glycol, Solicylic Acid, Selenium Sulfide, Sodium Chloride, Sodium Hypochlorite, Parfum/Fragranc (Code F.I.L. C38792/1)
Ce spun ei: Samponul antimatreata cu Disulfura de Seleniu pentru par gras, tehnologie care previne reaparitia matretei. Disulfura de Seleniu este un puternic activ dermatologic care elimina matreata incepand din prima saptamana de utilizare.
In prezent, gama de tratament si ingrijire Dercos asociaza compusi activi obtinuti in mediu dermatologic, cu eficacitate testata clinic, inclusi in formule care beneficiaza de cele mai recente descoperiri tehnologice, pentru o actiune completa asupra capului, firelor de par si a radacinilor.
Datorita spumei onctuoase si abundente, acest sampon impregneaza bine toata pielea capului, pentru o mai buna eficacitate a produsului incepand de la radacina. Firul de par isi recapata stralucirea si tonusul.

Parerea mea: Samponul vine ambalat intr-o cutiuta si este un sampon tratament. Nu, nu am avut probleme cu matreata, dar in ultima vreme (probabil de la stres), scalpul meu este plin de cojite.  De precizat ca se poate face un test pe site-ul Vichy, pentru a descoperi samponul potrivit scalpului.  Bun acum, culoarea e ciudata, un galben-orange, consistenta fiind ca la un sampon normal.  
Se foloseste ca tratament timp de patru saptamani, iar la prima spalare, lasati sa actioneze cca 2 minute, ulterior, masati si clatiti. Scalpul meu a ramas curat, parul matasos la atingere si nu prea. La o prima aplicare, ii pot da usor nota 9. Sa vedem cum se comporta pe parcurs.
Ce nu mi-a palcut: din pacate, mirosul e unul de plante, ierburi adunate, cel putin asa il simt eu.Nu stiu cum sa explic mai clar, se vede acea stralucire dar parul e sarmos, necesita un balsam ori un ser.
Pret: intre 40 si 48 lei, gramaj 200 ml

Voi ce sampoane anti-matreata utilizati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu