c347fc98 Sweets of Life: Experienta mea cu L'OREAL TRIPLE ACTIVE

miercuri, 28 august 2013

Experienta mea cu L'OREAL TRIPLE ACTIVE

 Experienta mea cu L'OREAL TRIPLE ACTIVE


Va povesteam saptamana trecuta despre L'Oreal Triple Active. Ei bine, dupa utilizare lor (crema si demachiant) revin cu cateva impresii.

In primul rand trebuie remarcat faptul ca L'Oreal Triple Active este o crema de zi/noapte pentru ten normal/mixt si in principal, este o crema pentru hidratare. 
Ce spun ei:
HIDRATEAZĂ PENTRU O DURATĂ LUNGĂ DE TIMP : glicenolul asociat cu derivaţi din zaharuri, întăresc capacitatea pielii de a reţine apa asigurând o hidratare optimă pentru întreaga zi . 
PROTEJEAZĂ : Antiradicalii triplu activi pe bază de vitamina E previne formarea radicalilor liberi, principalii responsabil pentru îmbătrânirea prematură a pielii. Filtrul UV protejează pielea de efectele nocive ale radiaţiilor luminoase cotidiene.
LUMINEAZĂ : asocierea dintre ceramine şi vitamina B5 acţionează asupra pielii luminând-o imediat. Perfect hidratată şi protejată, pielea este strălucitoare.

Parerea mea: Am folosit-o atat dimineata cat si seara dupa demachiere si tot tacamul. Acum, de hidratat, a hidratat tenul foarte bine. Chiar mult mai bine decat LRP. Insa, lasa acea pelicula grasa pe ten, pe care eu personal nu o suport. Tenul e mai luminos, insa dupa utilizarea ei au aparut niste mici bubite pe sub piele. Nu pot spune ca ma deranjeaza, insa le simt acolo.  Asa ca m-am oprit din folosirea ei. Desi am cerut pareri despre aceasta crema (si au fost in proportie de 80% ok), utilizarea ei pe tenul meu nu merge. Cred ca ma incadrez in cei 20% dezamagiti. Si chiar aveam sperante! Desi consistenta ei cremoasa, si mirosul subtil m-au facut sa o utilizez mai mult decat mi-am propus, se pare ca totusi tenul meu nu s-a inteles cu ea. Per total ii acord nota 7.

Cat despre demachiant, ei, aici e alta poveste. 
Ce spun ei: LOŢIUNEA TONICĂ TRIPLE ACTIVE ECHILIBRANTĂ folosită zilnic, elimină toate impurităţile tenului şi îl curăţă pe acesta în profunzime. Formula îmbogăţită cu Hydra-Claryl™ a Loţiunii Tonice Echilibrante permite hidratarea pielii şi eliminarea excesului de sebum din zonele grase. 

Parerea mea: Ei bine, exact asta face. Tenul meu a ramas curat, clar si fara nici un fel de impuritati. Culmea e, ca nu mi s-a parut deloc gras. Nu lasa pelicula aceea grasa si nici nu produce iritatii. Personal ii dau un 9+. 

Servetelele pot spune cu mana pe inima ca nu am folosit decat 2 pana acum. Incerc sa le termin pe ale mele, momentan. 

In alta ordine de idei, L'oreal Triple Active, mi se pare un pachet numai bune pentru mama. Cel mai probabil acolo va ajunge. Voi ce alte creme hidratante utilizati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu