c347fc98 Sweets of Life: O fuga pe la DM

joi, 8 august 2013

O fuga pe la DM

Am dat iama la DM


Dragelor nu imi vine sa cred ca a trecut si luna iulie. Ma gandesc ca mai avem o luna de vara in care putem sa ne lasam rasfatati de soare si sa ne balacim in voie (lucru pe care vreau sa il fac mai des decat in luna iulie).
Luna asta, am renuntat la a cumpara mai  multe cosmetice decat am, asa ca m-am limitat strict la ce aveam nevoie. Si cum nu puteam rata promotiile din DM, sa va arat cu ce m-am innoit. Repet: lucruri care imi erau extrem de necesare.

1. Lotiune de corp  BALEA YOUNG - are aroma de cirese, se absoarbe foarte rapid in piele, nu o lasa grasa si vine in cantitate destul de mare.
2. Sampon BALEA COCOS - samponul obisnuit cu miros de cocos. Mi se pare un sampon absolut normal, cu un pret destul de ieftin. (parca 4 lei am dat)
3. Exfoliant EVOLUDERM - a fost cam 22 lei si l-am luat mai mult din curiozitate si pentru faptul ca exfoliantul meu STRIVECTIN s-a terminat. Pana ajung in Sephora, am zis sa il incerc. Revin cu pareri.





1. Deo spray BALEA FRESH LIME - miroase divin, am mai avut si o sa mai am. Sunt o impatimita a spray-urilor marca BALEA. Miros bine si protejeaza perfect.
2. BALEA ROLL-ON - l-am luat din curiozitate. Miroase subtil, dar mai mult de 5 ore nu persista. O sa il folosesc probabil in week-end-uri.

Cam  astea au fost cumparaturile mele. Repet: incerc sa ma abtin din a cumpara ce nu am nevoie. Sper sa si reusesc. Voi ce bunatati ati mai cumparat?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu