c347fc98 Sweets of Life

vineri, 1 februarie 2013

Preferatele lunii IANUARIE


Si daca tot face toata lumea un top, de ce sa nu fac si eu?
Preferatele lunii ianuarie nu au fost prea multe. Cateva produse de care inca nu ma pot desparti si pe care le utilizez cu atata frecventa incat au devenit efectiv o obisnuita pentru mine. Un fel de rutina zilnica, daca vreti!
Deci, sa le luam in ordine:

1. Deodorant Balea, luat din DM la un pret de aprox. 7 lei parca, isi face treaba excelent. Tocmai ii spuneam Alinei (http://alinaluibrumarel.blogspot.ro/) ca voi face un review la el. Sper sa am timp intr-unA din zile, pentru ca produsul merita cu adevarat banii.
2. Lotiune de corp de la Elmiplant - am primit-o gratuit la achizitionarea sapunului lichid din DM. O afacere buna dat fiind faptul ca lotiunea chiar hidrateaza pielea, foarte bine. Clar o sa mai achizitionez produsul.
3. Tratamente de la La Roche Posay - Effaclar DUO si Effaclar K - cele mai bune creme pana acum pentru tenul meu (pe langa STRIVECTIN, ii voi face si lui un review). Trebuie musai sa va povestesc pataniile tenului meu si efectele acestor creme minunate.
4. Sebium H20 de la Bioderma - nu stiu daca sa fiu multumita sau doar OK. Da, clar face ea ceva pe acolo dar parca nu indeajuns pentru tenul meu. Inca mai am din ea, dar dupa ce o consum, nu cred ca o voi mai achizitiona.

Well, am decis luna asta sa nu mai achizitionez atat de multe produse pana nu le consum pe acestea. Dar cum socoteala din targ nu merge cu cea de acasa, cred ca si luna Februarie va face o gaura mare in bugetul meu. A-pros-pros, vine Sf. Valentin. Un cadou, ceva?

Voi ce ati mai folosit?

2 comentarii:

  1. Vreau sa incerc si eu Lotiune de corp de la Elmiplant :) Am avut cremele de maini si mi-au placut

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana, e foarta buna lotiunea de la Elmiplant. Eu o recomand cu caldura. Si eu cred ca voi incerca si alte produse de la ei. Elmiplant mi se pare o marca deosebita.

    RăspundețiȘtergere