c347fc98 Sweets of Life

marți, 19 februarie 2013


Surpriza: PINK BOX Februarie


Dupa indelungi asteptari, a sosit! Cutia minune care ne infrumuseteaza zilele, ne aduce zambete pe fata si ne face fericite oricate greutati am avea la serviciu.  PINK BOX, caci despre ea e vorba, mi-a adus clipe perfecte luna asta (am o raceala groaznica!). 

A venit intr-o minunata zi de luni (trebuia sa vina de duminca, dar "scumpul" de curier a intarziat! Deh, vorbim de UrgentCurier!), asa ca de abia pe seara am avut ocazia sa ma rasfat cu minunile din cutie.


Bunatati de februarie:

1. Ser cu extract de caviar ALIVE - produs FULL SIZE – 30 ml  (105 Lei)
2. Antiprespirant PERSPIREX – produs mini size – 5 ml  (11. 78 Lei )
3. WARMING JOY TEA, 6 piramide - produs FULL SIZE - (40 Lei )
4. Crema pentru ingrijirea buzelor ALIVE – produs FULL SIZE  (33 Lei) 
5. Mostra Beyonce NYC Pulse - produs mini size - 5 ml  (15.4 Lei) 

Si acum, produsele (unele deja testate) in toata splendoarea lor:

 Ser cu extract de caviar ALIVE - nici nu stiti cata nevoie aveam de un produs de acest gen. Plus ca am peste 25 de ani (oricum cred ca poate fi folosit si mai devreme) si ador faptul ca care un dozator. O sa incep sa il folosesc de saptamana asta si sa fac un review. Imi place ambalajul, ii dau un plus ca are dozator si pretul mi se pare detul de ok.

 
Antiprespirant PERSPIREX - hmm, sunt curioasa, nu am incercat asa ceva inca. Sper sa fie bun.







WARMING JOY TEA - bun, bun, bun!!! Pentru ca tot sunt racita a prins de minune. Am si facut rapid o cana din mirificul ceai. Poftiti la o cana de ceai cald, aburind.


Crema pentru ingrijirea buzelor ALIVE - cu unt de shea, de-ti face buzele moi, numai bune de sarutat!

Ei bine, pentru mostra de parfum, nu am facut poze separat. Nu ma atrage, nu e genul meu de parfum. Probabil va ajunge la o prietena. 

Ei bine, per total, cutia a costat doar 44 lei. Costul total al produselor ar fi aprox. 200 lei, deci merita investitia.

Acum, surpriza de luna asta consta in faptul ca aveti un cod de reducere in valoare de 1 leu la PINK BOX:  codul este "clipeperfecte". Profitati, in curand urmeaza alte surpize.

2 comentarii:

  1. O data si o data tot o voi comanda si eu, nu pentru super produsele din ea, nu prea ma dau pe spate in general, dar pentru surpriza si asteptarea aceea care ma fac sa ma simt ca un copil. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai sentimentul asta il am si eu, si asteptarea..hmmm, de abia astept luna viitoare. Produsele au fost foarte ok luna asta. Vezi ca ai si un cod de reducere, stiu ca nu e mult, dar se aduna...

    RăspundețiȘtergere