c347fc98 Sweets of Life

vineri, 8 februarie 2013

PLOUA...CU BUNATATI!



Aseara mi-am permis un mic shopping, asa de relaxare. Am plecat cu gandul la ceva cosmetice ca se cam termina si m-am ales cu totul altceva.

Am descoperit un nou magazin RASPBERRY FASHION si nu m-am putut abtine sa nu iau cateva hainute.
So....
 Pulover marca no name, pret 10 lei. Este dintr-un bumbac foarte finut.

 Rochie TOP SHOP, pret 25 lei. Tot dintr-un bumbac foarte fin, lucratura frumoasa, numai buna pentru vremea asta ploioasa.


  
Fusta ATMOSPHERE, pret 25 lei. Compozitia materialului este una putin elastica.
 
 Pulover marca no name, pret 40 lei. Este un pulover gen rochita, deci numai bun de vreme asta.


 Intr-un final va trebui sa mai fac o sesiune de shopping de cosmetice. Of, ador vremea asta! Voi ce spuneti?








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu