c347fc98 Sweets of Life: Vanatorul de dorinte

marți, 7 octombrie 2014

Vanatorul de dorinte

Lumina soarelui imi trezi toate simturile. M-am trezit parca plutind in perna moale si sub cearsaful fin. Un miros insa ma invalui puternic. Ma simteam insa adormita si parca usor tintuita de pat. Mirosul asta, atat de masculin, atat de dur dar in acelasi timp atat de fresh ma facea sa ma simt dorita, vie! Am inchis ochii cateva secunde si am incercat sa imi imprim mirosul in minte, in piele, in suflet!
Dar m-au trezit zgomotele din baie. Cateva cutii, presupun, ca au cazut si asta m-a trezit din visul meu frumos. M-am gandit ca daca nu i-a foc, nu ma ridic. Mi-am permis sa mai zabovesc putin in patul meu lenes si sa ma uit prin ferestra mica. Se vedea prin perdea un soare puternic. Ma dureau ochii acum, ma simteam lovita! 

Mirosul acela dur m-a invaluit din nou. Acel farmec barbatesc imi desfata simturile cum nu cred ca mai vazusem. M-am lasat purtata pe aceste acorduri si deodata, am vazut pe cineva in prag. Cafeaua din mana lui nu estompa deloc mirosul barbatesc. Parca se ducea la vanatoare. Parca era un vanator veritabil insa unul totusi modern. Si nu, nu ma vana pe mine. Vana dorinta din mine, vana puterea din mine! M-am simtit dintr-odata dorita, asemenea unei caprioare alergate haotic prin padure.
M-am scuturat repede incercand sa-mi revin in simtiri. Vanatorul meu se pregatea sa plece, insa aerul lui emana dorinta de cucerire. Desi nu stia, deja ma lasasem prada dorintei lui. Toate gandurile mele erau cuprinse de misterul lui. De cat de gratios era, de cat de tandru si in acelasi timp, de cat de masculin era.
Vanatorul meu, plecase insa de multa vreme din camera. poate si din casa. Stia ce se intampla, stia ca prada lui era doar a lui. Ma simteam fara puteri asa ca nu m-am dat jos din pat. Caprioara din mine a fost prinsa in mrejele vanatorului. Scurt, rapid si totusi, atat de fragil. Vanatorul meu mi-a cucerit toate simturile.



Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu