c347fc98 Sweets of Life: Daca nu ar fi existat epilarea

marți, 14 octombrie 2014

Daca nu ar fi existat epilarea

Daca n-ar fi existat epilarea? Ei bine, cred ca as fi inventat-o eu!
De ceva vreme stateam si ma intrebam cum ar fi fost fara picioarele perfecte, fara pielea aceea neteda de pe corpul nostru! Cand m-am epilat prima data, am folosit banala lama de ras! Picioarele mele (caci ele erau impricinatele) aratau mai mult decat perfect, insa pentru putin timp.
Acum, dupa incercari de tot soiul, am invatat ce mi se potriveste cel mai bine. De ceva vreme, la mine in burtica are casa un bebe mic. Necesitatile unei femei insarcinate, sunt de altfel foarte multe. Este destul de dificil acum sa te mai apleci, sa folosesti pozitii de epilat incomode, insa care dau rezultate. Aleg intotdeauna metoda clasica si anume ceara de epilat de unica folosinta, doar ca acum, nu mai folosesc epilarea acasa ci la salon. Recunosc ca m-ar fi tentat si o epilare definitiva, insa m-am hotarat destul de tarziu!

Sotul meu spune de fiecare data ca noi, femeile, facem foarte multe sacrificii sa fim frumoase. Insa tot el recunoaste atunci cand vede ceva ce ii place, in cazul de fata, pielea neteda si matasoasa! 
Ceara de epilat de unica folosinta mi se pare cea mai buna metoda si cea mai facila, putand fi folosita chiar la tine acasa. In sarcina imi doresc parca mai mult ca oricand sa fiu frumoasa iar pielea mea necesita o ingrijire mai amanuntita. 
Ma tot gandesc ca as fi putut inventa un dispozitiv pentru epilat, daca nu s-ar fi inventat ceara. Si nu, nu ma gandesc la pasta de zahar ori niscaiva IPL. Mintea mea se gandea de multa vreme (circa 13 ani) la un dispozitiv cu magneti care sa ridice parul de pe picioare atat de mult incat acesta sa paraseasca radacina. Ori daca asta nu ar fi dat roade, as fi putut oricand sa recurg la clasica solutie de frecat efectiv parul cu o foaie abraziva foarte fina! Ceva trebuia sa merga, ca doar picioarele mele meritau tot ce e mai bun, nu? Va imaginati, cum ar fi aratat o lume plina de par? Probabil normal, daca nu s-ar fi stiut de epilare! Fara productaori de ceara, de aparate, fara femei cu teama ca nu sunt frumoase, fara barbati care sa se fereasca de picioare si maini paroase! Ar fi fost o lume perfect normala.
Sunt acum multiple forme de epilat, fiecare alege ce isi doreste si mai important, ce i se potriveste. Stiu doar ca nu as mai putea trai in ziua de azi fara epilare. Si sa fim sincere, si barbatii au nevoie de ea!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu