c347fc98 Sweets of Life: Very Inspiring Blogger Award

marți, 9 septembrie 2014

Very Inspiring Blogger Award

Very Inspiring Blogger Award

La indemnul Inei am hotarat sa fac si eu acest tag, asadar, multumesc draga mea.
Regulile sunt:
1. Mulțumește-i celui care te-a nominalizat.
2. Scrie 7 lucruri despre tine.
3. Nominalizează alte 15 bloggerițe să preia tag-ul, anunțându-le printr-un comentariu pe blogul lor.


1. Sunt foarte incapatanata. La mine lucrurile trebuie sa iasa perfect.

2. Ador plimbarile in natura, de altfel iubesc muntele!

3. Ador culoarea albastra. De orice tip!

4. Se pare ca mai nou, am devenit foarte rabdatoare. Sarcina o fi de vina!

5. Ador sa scriu. Am si publicat trei poezii in liceu! Tare mandra de mine sunt!

6. Unii zic ca sunt o luptatoare desarvarsita, altii ca am un talent innascut in a imi ajuta prietenii, eu spun ca asa sunt eu!

7. Nu imi place minciuna. Nici oamenii mincinosi!

Nu sunt multe de spus despre mine, nici nu imi doresc sa insir vrute si nevrute, insa ca orice om, am si defecte!
Am atat de multe persoane de nominalizat, incat imi e frica ca voi depasi lejer 40 de persoane, asa ca las la latitudinea voastra sa faceti acest tag. Lasati un comment daca doriti sa il faceti si lik.

Va doresc o seara frumoasa, bebe ma trage la somn!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu