c347fc98 Sweets of Life: Traditional Olive Oil Soap with Jasmine

joi, 11 septembrie 2014

Traditional Olive Oil Soap with Jasmine

Am incercat si eu noul sapun Traditional Olive Oil with Jasmine Soap de la Kalliston! Sa va spun ca este superb! Seamana cu un sapun de casa atunci cand il privesti, insa cand incepi sa il utilizezi iti schimbi total parerea.
In primul rand, sapunul are 100g si costa in jur de 1 euro (un pret modic, spun eu). Calupul este foarte compact, usor gras pe piele la prima atingere uscata si potrivit palmei feminine. In contact cu apa, sapunul face o spuma fina, destul de multa si lasa pielea hidratata si parfumata, nici pe departe grasa.
Parfumul de varf este cel de Jasmine, mai apoi simti usor aroma uleiului de masline. Mi se pare foarte subtila. 
Este unul din sapunurile din top 5 preferate. L-am luat acum ceva timp din Grecia insa de abia saptamana asta l-am folosit. Mirosul m-a atras! Voi ce sapunuri home made utilizate?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu