c347fc98 Sweets of Life: Comanda noua Yves Rocher

luni, 8 septembrie 2014

Comanda noua Yves Rocher

Zilele trecute am facut o noua comanda Yves Rocher. Iata ce mi-am luat:
- Gel de dus cu Pomegranate from Spain
- Gel de dus cu Grapefruit from Florida
- Gel de dus cu Magnolia Flower
- Lapte corp 2 in 1 hidratant si antivergeturi (mai mult un moft)

Ce am primit bonus:
- o agenda de buzunar pentru anul 2015 si un pix. Agenda este foarte buna de purtat in geanta (eu personal, inca folosesc agenda)
- masca de fata 3 minute Cooling Effect
- o punga pentru cumparaturi cu logo-ul Yves Rocher
- 3 mostre cu Apa de toaleta Naturelle, BB creme, crema Elixir 7.9
- catalog cu noile oferte
- catalog de gradinarit Bakker

Toate produsele arata foarte bine, sunt foarte incantata. Yves Rocher mi-a facut ziua de luni mai frumoasa. Voi ce ati mai cumparat recent de la Yves Rocher?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu