c347fc98 Sweets of Life: Ce am mai terminat

joi, 10 octombrie 2013

Ce am mai terminat

Ce am mai terminat


Am tot amant postarea, dar acum s-au strans cateva produse consumate, asa ca, fara alte prezentari va prezint:


Balsam Dove - face parul matasos, usor de pieptanat si mai ales, are si un miros placut. Pret accesibil, diverse variante, nota 10.
Virchy Dercos Antimatreata - un sampon extraordinar de bun, ii acord nota 10 pentru rapiditatea cu care si-a facut treaba, pentru parul si scalpul curat, pentru faptul ca se consuma destul de greu (poate ca m-am tuns eu:)). Lasa parul destul de incalcit, insa pentru asta folosesc balsamul Dove si totul este ok.


Sapun Himalaya Almond - nu stiu ce-mi veni de la o vreme, au inceput sa imi placa sapunurile solide. Mai ales cel de la Himalaya cu alune. Tare bine miroase si nu usuca pielea deloc. Nota 10.
Sabon Shower oil - miroase absolut divin, lasa o piele hidratata, nu trebuie sa clatesti excesiv.


Gel concentrat anticelulita de la Gerocosen - of, am tot vrut sa scriu cate ceva despre el. Asa m-am chinuit sa il termin!!! Nu mi-a placut! Absolut nimic de la el nu m-am atras, nu a facut nimic din ce a zis, nici mirosul nu mi-a placut, nici cum ramanea pielea dupa, nici consistenta gelului, absolut nimic. Nu s-a vazut absolut nici o diferenta, nici macar o piele poate mai fina, eu stiu, mai hidratata...ma rog, nu era sensul lui sa faca asta, dar, ceva acolo...Nota 4!!!(desi am vazut review-uri foarte bune la el pe alte bloguri)


Calvin Klein Euphoria - miroase foarte bine, seducator, persista si sunt deja la a treia sticluta. Are 100 ml si pot spune ca este unul dintre parfumurile favorite.
Iris Noir - nu mai este o surpriza deja, faptul ca sunt innebunita dupa Iris Noir.
Spray Balea cu lamaie verde - nu mai stiu numarul lor. Practic nu ma mai satur de acest spray.

 Cam asta am reusit eu sa consum in luna septembrie. Nu sunt multe, insa nici eu nu am mai facut asa multe achizitii. incerc sa ma tin de promisiune si sa cumpar doar ce am nevoie (ei da!!!!). Voi ce ati mai consumat?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu