c347fc98 Sweets of Life: Nivea Diamond Gloss - Sampon si Balsam

miercuri, 19 noiembrie 2014

Nivea Diamond Gloss - Sampon si Balsam

Acum ceva vreme m-am inscris sa testez Un par cu sclipiri de diamant de la Nivea si am castigat. Un sampon si un balsam. Si cum ele au venit la fix, le-am si utilizat. 
Samponul Nivea Diamond Gloss
Ce spun ei:
Îngrijirea completă de care ai nevoie pentru un păr sănătos și frumos, care arată senzațional.
Pentru părul uscat, tern.
Cum actioneaza:
Părul uscat, tern poate fi aspru, lipsit de vitalitate și strălucire.
Datorită șamponului NIVEA Diamond Gloss cu particule veritabile de diamant și keratină lichidă:
  • Părul reflectă lumina în toate fațetele sale
  • Redă strălucirea părului
  • Lasă părul suplu și mătăsos
Parerea mea:
Este un sampon cu o consistenta densa, miros foarte sublim, specific produselor Nivea. Ambalajul este si el la fel ca al celorlalte sampoane Nivea, deci nu voi insista foarte mult. In ultimele luni (7, mai exact), parul meu isi cam pierduse din stralucire. Desi iau vitaminele normale sarcinii, parca parul nu mai era la fel. Samponul asta a venit la fix pentru mine. Dupa prima spalare, am remarcat un par mai curat si putin mai luminos. Acum, nu ma astept sa vad rezultate remarcabile imediat dupa prima utilizare, insa parul meu parca avea putin mai mult luciu. Dupa a doua spalare insa, se vede clar diferenta: parul este mai stralucitor si mult mai matasos. Si nu mi se pare doar mie, si sotul si prietenii au avut acceasi parere. Parul parca este mai plin de vitalitate, mai stralucitor si, plin de volum.

Balsam Nivea Diamond Gloss
Ce spun ei:
Îngrijirea completă de care ai nevoie pentru un păr sănătos si frumos, care arată senzațional. Pentru părul uscat, tern.
Cum actioneaza:
Părul uscat, tern poate fi aspru, lipsit de vitalitate și strălucire.
Datorită balsamului NIVEA Diamond Gloss cu particule veritabile de diamant și keratină lichidă:
  • Facilitează pieptănarea și nu încarcă părul
  • Părul reflectă lumina în toate fațetele sale
  • Lasă părul suplu și mătăsos
Strălucire senzațională de diamant. Senzație plăcută la atingere.

Parerea mea:
Nu puteam sa fac un review separat, pentru ca balsamul vine in completarea samponului. O sa trec peste conditiile de utilizare pe care le stie oricine. Balsamul asta mie mi se pare foarte sublim, e ca si cum cineva mi-ar face masaj la par. Nu stiu cum sa va exprim mai bine sentimentul, insa Balsamul Nivea Diamond Gloss mi se pare cel mai bun mod de a avea un par perfect stralucitor, curat si matasos. La aranjat/periat parul nu se mai incurca si devine cel mai stralucitor par avut vreodata. De ce vreme folosesc o gama destul de scumpa de balsam si tratament, iar Nivea, care are preturi foarte accesibile, m-a facut dupa atatia ani sa schimb produsul favorit. Eu zic ca e ceva! Completeaza foarte bine samponul din aceeasi gama, iar parul meu, atat de lipsit de stralucire si chiar sters as putea spune, este acum stralucitor si matasos.

Opinie generala:
Dupa ce am primit aceste doua produse, am stat ceva vreme pe ganduri daca sa le testez acum in sarcina sau nu. Nu eram hotarata deloc, dar ma gandeam ca oricum parul meu arata destul de deplorabil, si nevopsit, si uscat si fara luciu, asa ca merita Diamond Gloss macar o incercare. Ce m-a surprins inca de la inceput a fost de fapt stralucirea aceea sublima pe care o lasa un ser cu particule de regula, si nu un sampon. Chiar ma gandeam ca iar incerc marea cu sarea si nu se intampla nimic. M-am inselat, desi dupa prima utilizare si fara sa ma uit in oglinda ma gandeam deja la un review negativ. Iata, insa, ca Nivea isi merita locul de onoare la produsele mele favorite pentru par. Da, le voi achizitiona si eu dupa ce le consum. Nota 10.

Multumesc Nivea pentru faptul ca am putut testa produsele perfecte pentru parul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu