c347fc98 Sweets of Life: The One Collective

vineri, 25 aprilie 2014

The One Collective

Imi aduc aminte cu bucurie de clipele din generala si liceu, cu precadere cele din liceu unde am descoperit pentru prima oara Oriflame. Nu am fost niciodata tentata de produsele lor, insa parfumul Giordani mi-a trezit simturi puternice. De atunci insa, nu am mai incercat nici un produs de la Oriflame.
De curand insa, am redescoperit noul lor catalog alaturi de produse care mai de care mai minunate. Imi place noul brand, imi place faptul ca se reinventeaza (parca nu ii mai vad ca produse pentru adolescente). Mi se par mai maturi, mai glamour! 
O data cu postarea asta doresc sa ma inscriu in competitia „The ONE Collective”. Oriflame cauta bloggeri care sa faca parte din comunitatea internationala „The ONE Collective”, asa ca daca esti blogger si vrei sa testezi produsele celui mai nou brand de machiaj Oriflame, ai ocazia (vezi toate detaliile aici). Eu personal, as dori sa le testez ca sa imi amintesc de naturaletea parfumului lor si mai ales sa vad cum anume s-au reinventat.

The One este compus din trei game diferite: Frumusete de zi cu zi, Mega Impact si Ultra Rezistenta:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu