c347fc98 Sweets of Life: Multi-Gyn FemiWash

luni, 17 martie 2014

Multi-Gyn FemiWash

Buna dimineata! Astazi vreau sa va prezint un subiect "mai delicat" si anume spuma de curatare Multi-Gyn FemiWash. 

Multi-Gyn FemiWash este o spuma bio activa pentru igiena zilnica.

Ce spun ei
Spuma concentrata bio activa pentru igiena zilnica

- Nu contine sapun, parfum, conservanti
- Curata delicat fara sa afecteze sistemul natural de aparare al tesutului
- Contine complexul 2 OR care impiedica alipirea bacteriilor de tesutul vaginal
- Previne disconfortul vaginal( iritatii, mancarimi, inflamatii)
- Recomandata si pentru o piele uscata si foarte sensibila

Multi-Gyn Femiwash protejeaza si mentine tesuturile sanatoase.
Curata/dezinfecteaza foarte eficient fara sa perturbe sistemul natural de aparare al vaginului.
Contine acid lactic care permite formarea si imbunatatirea aciditatii vaginale.
Cresterea lactobacililor este stimulata si, prin urmare, flora vaginala este imbunatatita.
Aciditatea ridicata a vaginului reprezinta un mod de protectie naturala importanta, intrucat majoritatea micro-organismelor patogene nu se dezvolta intr-un mediu acid.

Spalarea frecventa cu sapunuri obisnuite, gel de dus nu este recomandata, deoarece aceste sapunuri sunt alcaline si perturba aciditatea mediului vaginal. Drept rezultat, bacteriile daunatoare care cresc bine intr-un mediu alcalin sunt favorizate sa se dezvolte, iar infectiile vaginale pot fi consecinta.

Instructiuni de utilizare
Se aplica o cantitate mica de Multi-Gyn FemiWash si se raspandeste pe zona dorita. Apoi se clateste cu apa. De preferat a se folosi mana si nu un obiect brut, gen burete.

Sarcina si alaptarea
Nu au fost raportate efecte negative nedorite in timpul sarcinii sau alaptarii.

Se poate utiliza pentru 90 spalari.

Ingrediente Bioclin - Multi-Gyn - Femiwash x 100 ml:
Apa, glicerina, extract de Aloe Barbadensis, Gliceret-2 Cocoate *U/C, Laurat-10, laurat-11 carboxilat sodic, cocoamfoacetat sodic, lactat de sodiu, acid lactic, caprilil glicol, pantenol, polimer incrucisat al acidului poliglucoronic de galactoarabinan *2QR , polizaharide bio-active patentate

Ce spun eu
Nu sunt adepta gelurilor/spumelor de curatare intime, insa de ceva timp am simtit un oarece disconfort (nu e nimic grav, am fost si la medic) asa ca am apelat la aceasta solutie. Am citit inainte, m-am documentat, am cerut pareri chiar am intrebat si medicul meu. Mi-a fost recomandata din toate partile aceasta spuma si sincer va spun, chiar este buna. 
Stiu ca este un subiect ceva mai delicat (pentru mine, nu), insa trebuie sa va spun ca aceasta spuma de curatare este foarte delicata cu zona noastra intima si personal, am simtit o stare de bine. Disconfortul dispare imediat dupa ce utilizez spuma, ma simt vizibil mai bine si am usoara senzatie de prospetime. Este foarte buna chiar in zilele acelea mai delicate ale femeii si de altfel mi se pare foarte potrivita pentru uzul zilnic. Eu evit utilizarea sapunurilor din comert ori a altor geluri neindicate si foarte mult laudate. Mentionez ca si medicul o recomanda, deci inclin sa cred ca este un produs bun.
Per total, disconfortul meu intim a disparut si marturiesc ca la ora actuala, face parte din igiena mea initima zilnica. Mi se pare un produs pe cat de bun, pe atat de rentabil la pret, mai ales ca se foloseste o cantitate destul de mica.
Nu mi se pare a avea miros, are culoare alba si consistenta de spuma. Imi place ambalajul, dozatorul pentru spuma si cantitatea este ideala (e bun si de pus in geanta de voiaj).
Costa 37 lei, are 100 ml si ajunge pentru 90 de spalari (spun ei) (la mine cred ca va ajunge pentru mult mai mult). Eu l-am cumparat de pe magazinvavianpharma.ro.

Voi folositi produse de igiena intima?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu