c347fc98 Sweets of Life: Antiperspirant Gerovital H3- Sensitive

miercuri, 12 martie 2014

Antiperspirant Gerovital H3- Sensitive

Astazi vreau sa va povestesc despre deodorantul antiperspirant Gerovital H3 Sensitive. L-am cumparat din inertia momentului. 

Ce spun ei:
Produsele antiperspirante Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan au fost concepute într-o formulare blândă , de tip emulsie, care respectă atât pielea delicată a axilelor, oferind o protecție de lungă durată împotriva mirosurilor neplăcute ale transpirației cât și materialele hainelor pe care nu lasă urme albe sau galbene.
Eficiența deodorizantă crescută este asigurată printr-un mecanism complex în care sunt asociate acțiunile a trei ingredienți activi:
  • Sărurile de aluminiu care reglează procesul transpirației în zona axilară prin formarea unor hidroxi-geluri care blochează parțial canalele sudoripare;
  • Citrofolul ® , un ingredient organic , care inhibă descompunerea enzimatică a componentelor nemirositoare ale transpirației, fără distrugerea bacteriei implicate în proces;
  • Vitamina E, cu acțiune antioxidantă care împiedică procesle de autooxidare ale compușilor nesaturați ai transpirației.
Parfumurile proaspete, delicate, balsamice te învăluie și iți dau o senzație de prospețime naturală.

Parerea mea:
Ei bine, nu este nici de departe unul din cele mai bune antiperspirante folosite de mine. Si iata cum continui lista lucrurile cu punctaj mic! L-am incercat si la sala (Doamne, imi era tare rusine de cum miroseam!), l-am incercat si acasa (a fost ceva mai ok, dar doar pentru 4-5 ore maxim), l-am incercat si la servici! Nu stiu exact de ce, dar nu m-am impacat cu el nicicum. Miroase placut la prima utilizare, lasa pielea usor uscata si in primele cateva ore nu lasa nici pete pe bluza. Dar, dupa 5-6 ore in conditii ok, incepe transpiratia. Un miros nu prea placut, mai ales daca sunt si in public plus pata inestetica de pe haine.
Vine in varianta mini si maxi de 150ml la pretul de 8,94 lei.
Poate pielea mea nu suporta genul acesta de perspirant, insa raman la convingerea mea ca Balea si Perspirex sunt mama lor. Ii dau nota 5 doar pentru miros.

Voi ati incercat Deodorantul Gerovital H3- Sensitive??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu