c347fc98 Sweets of Life: Despre tampoanele pentru sani

miercuri, 11 martie 2015

Despre tampoanele pentru sani

Dragelor, astazi va povestesc despre tampoanele de san pentru alaptare. Si va scriu cu o singura mana, cealalta e ocupata de Mihai care e mufat la biberon (da, o sa va povestesc de ce nu papa Mihai san).
Alaptarea e foarte importanta in viata bebelusului asa ca eu sunt pro. In primul rand ii intareste imunitatea sugarului si mai apoi ii ofera toate vitaminele si toti nutrientii necesari cresterii. Laptele matern tine loc si de hrana dar si de apa. Nu o lungesc prea mult, insa ca si in alte cazuri si la alaptare avem nevoie de cateva mici ajutoare care sa ne faca viata mai usoara (pe langa creme, pungi de gheata, pompe). Si aici vorbim despre tampoanele pentru sani. Sunt necesare mai ales daca vreti sa mergeti undeva si nu vreti sa vi se vada ditai pata pe o rochie frumos colorata. Sau de ce, chiar si in casa ca sa nu udati fiecare haina pe care o aveti prin dulap.
No, am tot incercat diverse marci de tampoane de san de la cele mai scumpe la unele de o calitate indoielnica. Asadar sanii mei au vazut Chicco, Tomme Tepee, Johnsons, Bella, Baby Love, Yashy, Avent si inca vreo 5 marci care nu merita nici macar mentionate. Insa din toate cele descrise mai sus azi o sa va povestesc despre doua: Bella si BabyLove Mama. Celelalte nu ca nu ar fi bune, dar pur si simplu mie nu mi-au placut si mi s-au parut slabe din punct de vedere al absorbtiei.
Asadar, tampoanele Bella Mama pe scurt:
- cutia vine cu 30 de pad-uri
- fiecare tampon este auto-adeziv
- tampoanele sunt din bumbac
- cutia costa 22 lei
 


Opinia mea:
nu ar fi multe de spus aici. Daca vreti niste tampoane ieftine, Bella e solutia. Sunt special concepute pentru o un flux al sanului mic spre mediu. Sunt tampoane ce permit ca sanul sa se simta liber si cumva, usca si foarte subtiri.
Tampoanele BabyLove Mama:
- se gasesc la DM
- cutia are 30 bucati
- fiecare tampon este auto-adeziv
- tampoanele sunt din bumbac
Opinia mea:
ei bine, si-au facut treaba perfect. Putere mare de absorbtie, strat absorbant foarte bun, bumbac neiritabil, lasa pielea curata si uscata, mai groase decat Bella si Avent Nu se lipesc de piele, oricat de ude ar fi si oricat de mult le-ai tine. Pentru mine au fost perfecte iar sanii mei mi-au multumit.

Nu insist foarte mult cu marcile de tampoane pentru sani, pentru ca fiecarei femei i se potriveste ceva anume asa ca las la libera alegere tipul dorit. 

Voi ce tampoane pentru sani ati folosit in timpul alaptarii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu