c347fc98 Sweets of Life: Cadoul meu perfect

miercuri, 27 martie 2013

Cadoul meu perfect

CADOUL PERFECT PENTRU VOI INSIVA


Cand eram copil, mama ma lua cu ea oricand dorea sa iasa in oras. Priveam mereu cum se aranja in graba, intr-o oglinda destul de mica, subtil, atat cat sa fie o doamna eleganta si minunata.

In oglinzile magazinelor ramanean cu gura cascata la maeriale care mai de care mai colorate si delicate. Modul cum isi aranja mereu esarfa la gat, pur si simplu ma depasea. Mama mi-a spus, ca din cand in cand, orice femeie are nevoie de un mic cadou. Si am intrebat de ce?

Pentru ca suntem femei! Pentru ca noi insine suntem o poveste, o inspiratie.

Anii au trecut, mama a ramas insa la fel de eleganta, dar in locul ei am venit eu. Actuala, moderna dar si cu un usor aer clasic.

Luna trecuta ma intrebam daca mi-as mai dori ceva, tot vine Ziua Femeii. Si nu am gasit nici un raspuns. Oau, oare chiar am de toate? Dar nu! Dupa lungi incercari de a gasi un crampei de raspuns, framantarile mele au ajuns la final. Stiu ce mi-as dori!

Mi-as dori sa se repete povestea mea de mic copil. Mi-as dori sa vad in razele soarelui suvitele blonde ale mamei mele. Mi-as mai dori sa aud fosnetul esarfei de matase la gatul parfumat si sa ard de nerabdare sa alerg printre rafturile magazinelor.

Mi-am lasat din nou imaginatia sa zburde, si anii copilariei au revenit rand pe rand. Imagini se perindau prin fata ochilor, desi la anii mei putini, firele de par alb isi fac loc cat mai spre frunte. Sentimentele dulci ma inundau una cate una, si deja ma gandeam ca as putea sa ii iau mamei un cadou, nu pentru ca ar fi vreo ocazie speciala, ci asa, sa ii spun doar ca anii copilariei mele au fost PERFECTI. Si ca as vrea sa ii mai traiesc o data daca as putea. Asa ca am rascolit dupa ceva care ar putea-o bucura si incanta:

Floare Swarovski Tre Rose 9-petali by Chinelli



http://www.borealy.ro/cadouri-femei/decoratiuni-casa/floare-swarovski-tre-rose-9-petali-by-chinelli.html

Trandafirii mamei dragi, de un rafinament exact ca ea. Complexitatea si inovatia decoratiunii cred ca ar descri-o cel mai bine, spune exact povestea mamei: dreapta, realista, blanda dar in acelasi timp delicata si ravisanta. Exact ca acesti superbi trandafiri din cristal.

Cadoul meu mult dorit de fapt este reprezentat de cele mai perfecte amintiri. Asta este ceea ce imi doresc.

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013

Un comentariu: