c347fc98 Sweets of Life: Noutati de la Oriflame (II) - Discover Parisian Delight

joi, 4 decembrie 2014

Noutati de la Oriflame (II) - Discover Parisian Delight

Da, partea doi de Oriflame. De data asta va povestesc despre Discover Parisian Delight! Arome unice frantuzesti, sublime dar totusi persistente.

Despre relansarea acestei game as putea sa vorbesc la nesfarsit, ador mirosurile frantuzesti. Va voi spune doar atat: miros sublim de lavanda cu note puternice de parfum frantuzesc, usor intepator, dar inmiresmat!
Am primit un gel de dus, un sapun solid si un exfoliant de corp. V-am mai spus anterior, nu sunt adepta marcii Oriflame, dar incercand noile lor produse remarc ca imi plac, atat continutul cat si ambalajele.
Gelul de dus, specific Oriflame, curata bine, spuma atat cat trebuie, consistenta lichida. 
Exfoliantul are particule medii spre mari, nu deranjeaza, exfoliaza foarte bine lasand pielea curata.
Sapunul solid, curata bine, lasa pielea hidratata si miros subtil care dureaza circa 2 ore. Cel putin la mine asa a fost.

Ma bucura relansarea gamei Discover. O vad mai atractiva, mai seducatoare si totodata, mult mai parfumata si persistenta. Ma bucur nespus ca le-am primit, nu le-as cumpara insa, nu neaparat pentru ca sunt produse Oriflame ci pentru ca sunt obisnuita cu produsele mele de corp. Le acord totusi nota 10 pentru parfum, ambalaj si consistenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu