c347fc98 Sweets of Life: Placeri de iunie

marți, 9 iulie 2013

Placeri de iunie

Placeri de iunie


Azi vreau sa va prezint ce placeri am avut in luna iunie. Pot sa spun ca sunt pe deplin multumita de ele si le recomand cu caldura pe viitor. Asadar:


  • Parfumul preferat pe timp de vara: Fleur de Paris Noire, miroase taaaareee bine.
  • Gel de ras de la Gillette, Satin Care - mentionez ca am avut ceva zile pline in luna iunie si chiar nu am avut timp de epilarea mea cu ceara, asa ca Satin Care chiar si-a facut treaba foarte bine. 
  • Sampon KUR (nu radeti!) - e o marca nemteasca, foarte ieftin la ei, la noi in jur de 10 lei. Are un miros tare placut si lasa un scalp curat si un par tare matasos.
  • Dizolvant fara acetona CIEN, luat de la Lidl - bun, miros placut, nu irita si e si ieftin, plus ca ador modul de utilizare.
  • Lotiune anticelulitica  Steaua Divina - bun, foarte bun! Merita fiecare banut.
  • Un ruj de la Oriflame, o culoare foarte frumoasa, numai buna de vara.
  • Ulei de argan de la Trio Verde - in ultima vreme am devenit efectiv dependenta de uleiul de argan. Il folosesc si pe post de crema de maini, si pentru picioare, il foloesc si ca sa imi masez sprancenele, si pentru masca la par...sunt obsedata!

Asadar, nu am avut foarte multe produse pe care sa le ador, dar cele de mai sus, pot spune ca le-am utilizat aproape in exces.

Voi ce produse preferate aveti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu