c347fc98 Sweets of Life: COSMETIC PLANT - UN BRONZ USOR

vineri, 7 iunie 2013

COSMETIC PLANT - UN BRONZ USOR

COSMETIC PLANT - UN BRONZ USOR


Fiindca vara vine cu pasi repezi (a se uita ploaia de afara!), m-am gandit sa va prezint o emulsie pentru accelerarea bronzului de la Cosmetic Plant. Nu, nu voi vorbi de acele lotiuni/emulsii care dau un bronz perfect. O sa ma refer strict la o lotiune usoara, ieftina si accesibila oricui.

Ce contine: Aqua, Paraffinum liquidum, Propylene glycol, Glycerin, Acetyl tyrosine, Riboflavin, Ethylhexyl methoxycinnamate, Theobroma Cacao seed butter, Stearic acid, Cetyl alcohol, Benzophenone-3, Triethanolamine, Daucus Carota Sativa seed oil, PVP/Eicosene copolymer, Dimethicone, Glyceryl stearate, Tocopheryl acetate, Parfum, Sodium benzoate, Disodium EDTA, Methylparaben, BHA.
Ce face: Obtinerea unei bronzari rapide, durabile. Emulsia asigură obţinerea unei bronzări mai rapide, mai intense, mai durabile, prin conţinutul său în tirozină, riboflavină şi ulei de morcov care stimulează biosinteza melaninei naturale în piele.
Mod de folosire: se maseaza pe piele curata, (in prealabil ar fi indicat sa folositi un scrub la dus) pana se absoarbe in piele.
Parerea mea: Deja o utilizez de doua saptamani. Se vede o usoara nuantare a pielii, un bronz fin. Intra destul de repede in piele, pe deasupra mai si hidrateaza:). Nu este lipicioasa ca alte lotiuni si are un miros destul de placut. Un plus pentru mine a fost acela ca bronzul inca "tine". Pielea mea are oricum o nuanta usor aramie, asa ca pot spune ca lotiunea si-a facut treaba din plin.
Pret: Cca. 15-20 RON. Eu am dat 16,50 lei/200 ml
Ce nu mi-a placut: sistemul spray - mi s-a parut destul de incomod, eu am desurubat si am utilizat-o normal. Pur si simplu mi s-a parut incomod. Un alt minus ar fi acela ca nu are decat SPF 6, deci daca vreti mai multa protectie, ar fi indicat sa utilizati o crema cu factor ridicat.

Cred ca as mai cumpara-o, mi-a placut! Si-a indeplinit perfect rolul: acela de un bronz sublim si durabil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu